Ruilen & Retourneren
Een goede service vinden wij belangrijk. Ben je niet helemaal tevreden met jouw aankoop? Dan kun je het artikel – onbeschadigd en ongedragen – gemakkelijk retourneren binnen 30 dagen na ontvangst. Een opgaaf van reden is hierbij niet nodig. Vanzelfsprekend mag je het sieraad uitpakken en eventueel passen, zoals gebruikelijk in een winkel. Om hygiënische redenen kunnen oorsieraden echter niet meer retour als je deze in je oor hebt gedaan.
Volg onderstaande instructies voor een probleemloze retour:
Retourinstructies
Verpak de artikelen die je wilt retourneren in de originele verpakking. Plaats deze samen met de ontvangen pakbon/factuur in de verzenddoos. Heb je de pakbon/factuur niet meer? Voeg dan een briefje toe met je e-mailadres en het ordernummer. Zonder ordernummer kunnen wij je retour namelijk niet verwerken. Wil je liever ruilen? Vermeld dan duidelijk welk vervangend artikel je wenst, door middel van de productnaam, en eventueel de maat of het artikelnummer.
Stuur het pakket naar het onderstaande adres:
EZS, Warmoesstraat 15, 6822 AN Arnhem
Zorg ervoor dat het pakket voldoende gefrankeerd is en lever het af bij een pakketpunt of stop het in de brievenbus. Wij raden aan om het afgiftebewijs te bewaren totdat het pakket bij ons is aangekomen. Retourzendingen zijn voor risico van de koper.
Verwerking retour
Jouw retourzending wordt zo snel mogelijk verwerkt. Wij storten het bedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van de retour terug op jouw rekening. Je ontvangt hiervan ook bericht per e-mail. Als je de volledige bestelling retourneert, vergoeden wij ook de verzendkosten die je hebt betaald voor de standaardverzending. Kies je voor een duurdere verzendoptie, dan krijg je alleen de kosten voor de standaardverzending terug, het prijsverschil wordt niet vergoed. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Bij ruilen sturen wij het vervangende artikel binnen drie werkdagen na ontvangst van de retourzending naar je op. Als er een prijsverschil is, wordt dit automatisch verrekend en teruggestort op je rekening. Is het vervangende artikel duurder dan het geretourneerde artikel? Dan ontvang je een e-mail met een betaallink, zodat je het prijsverschil kan voldoen.